lauantai 18. toukokuuta 2013

14 päivää kesälomaan

Morjestaa! :-)

Miten teillä on viikko mennyt? Niin kuin mainittu, menin sunnuntaina kummin luo Kuopioon, ja sitten pelattiin serkkupojan ja hänen kavereittensa kanssa pesistä (tennispallolla ja kepillä :-D) ja itseasiassa oli ihan hauskaa tehdä jotain muutakin välillä. Sitten pelattiin sitä Simsiä, sain kummitädinkin houkuteltua mukaan. Kaiken kaikkiaan oli taas mukavaa käydä kyläilemässä :-)

Tiistaina menin kouluun ihan normaalisti 9.40, mutta menin sitten Kysille klo 12.45. Lääkäri tutki jalan ja sanoi, ettei murtumia ole! Vain jänne- ja nivelsidevaurioita, mutta niiden tulisi kuulemma parantua ajan kanssa. Mikä helpotus! Nyt vain kesää innolla odotellessa, sillä tiedossa on kaikkea kivaa: mopoilua, Summerup -festarit ja tottakai juhlimista ;-)



Kesäaiheiset kuvat löytyvät Weheartit:ista hakusanalla Summer :-)
Käytiin äiskän kanssa sitten Subwayssa syömässä, nami! Oli tosi hyvää, ja mun leivässä oli muun muassa tonnikalaa, kanaa ja salaattia. Iltapäivällä kun päästiin kotiin niin olinkin sitten tosi väsynyt, ja makasin vaan sohvalla puoliunessa. Se alkoi ärsyttää mua niin paljon että puin ajovaatteet niskaan ja lähdin ajelemaan. Näin Veeraa kylällä ja jutusteltiin varmaankin lähemmäs tunti. Suunniteltiin koulunpäättäjäisiä (joista tulee vissiinkin kaksipäiväiset :-D) ja ei ole enää kuin kaksi viikkoa kun kesäloma alkaa. Ensi viikon keskiviikkona alkaa koeviikko, mutta onneksi minulla ei ole kuin kieliä ja terveystietoa. Voisi aloittaa lukemisen jo nyt, sillä tiedän, että edellisenä päivänä saattaa aina tulla vähän kiire... :-D

Lisää kouluaiheisia kuvia Weheartit:ista hakusanalla School :-)
Keskiviikkona ei tapahtunut mitään kummallista, menin kouluun ja iltapäivällä kotiin tultaessa käytiin Siilinjärvellä Alemakasiinissa. Ostin herkkuja kun illalla tuli Greyn anatomia, ja tunnetusti kun minä tykkään syödä ja fiilistellä hyviä ohjelmia, heh :-) Paistoin pitsaa ja pidin kunnon herkuttelupäivän.

 
Torstaina sitten pääsin koulusta jo 12.45, ja menin linja-autolla mummilaan. Iskä rakensi mummin autotalliin uudet puuovet, ja minä vähän avitin. En minä kamalasti mitään tehnyt, mutta jutustelin mummin kanssa niitä näitä ja söin karjalanpaistia. Illalla sitten ajelin taas mopolla, näin Veeraa kylällä ja tulin yhdeksän maissa kotiin.

Perjantaiaamuna sitten tulin iskän kyydissä Kuopioon, käytiin toisen mummon luona aamiaisella ja sitten iskä heitti mut kouluun. Mulla oli shortsit ja kesäinen toppi päällä, eikä ollut yhtään kylmä! Koulupäivä meni aika nopeasti, ja sitten iltapäivällä käytiin syömässä Tanjan ja Heidin kanssa jäätelöt torilla, ja aurinko porotti paistaa kuin etelässä konsanaan! :-) Sitten Katariina liittyi seuraamme ja käytiin ostamassa mulle kahdet ballerinat, kun entiset oli jo niin huonossa kunnossa. Löysin kahdet tosi kivat kengät, ja molemmat maksoivat yhteensä 30 euroa, eli hyvät löydöt tehtiin :-) Iltapäivällä kävin Riikan luona pyörähtämässä (Riikka on siis mun kummitäti josta olen puhunut! :-)) ja sitten mun pitikin lähteä katsomaan näytelmää, jonka kaikki äikkä 3 -kurssin suorittajat kävivät katsomassa (paitsi ne jotka eivät tulleet, niin lukivat sitten näytelmän.) Olin takaisin Riikan luona kymmenen maissa, katsoin vähän telkkaria, ja sitten minua väsyttikin niin paljon että katsoin parhaaksi mennä nukkumaan.


Kaksin kappalein ihania ballerinoja Andiamosta, tarjouksessa kahdet parin 30 €!

Tänään tulin sitten kotiin Riikan kyydissä, käytiin mummilassa siinä välissä kahvittelemassa ja äiti otti mut siitä kyytiin. Nyt sitten kuuntelen sivukorvalla Suomi-Ruotsi -peliä ja meillä on mökkinaapurit jännittämässä kisakatsomossa :-) En ole ennen oikein ollut kiinnostunut jääkiekosta, mutta nyt sitten pikkuhiljaa olen alkanut ymmärtääkin säännöistä jotain, joten on ihan mukavaa seurata peliä.

Se on nyt sitten oikeasti kesä :-) En malta odottaa, että pääsen ajamaan mopolla ilman paksua takkia. Saatikka sitä, että mennään kavereiden kanssa rannalle, pidetään grillijuhlia, kuunnellaan hyviä biisejä... Minä rakastan mun elämää!<3
Hih! :-)
Harmittaa kun aurinko ei juurikaan paistanut tänään, mutta ei nyt voi aina vaatiakaan mahdottomia. Iskä lupasi ruuvata Vespaan rekkarit kiinni joku päivä, ja kohta saattaa jos päästä ajamaan silläkin, kun tie vielä vähän tasoittuu. Nyt vaan mietin pitäisikö lähteä ajamaan, sillä vettä ei ainakaan tällä hetkellä sada, ja tekisi mieli kyllä lähteä käymään vähän ulkoilmassa. No, se luultavasti jää nähtäväksi vielä :-D Nyt teille, rakkaat 11 lukijaani, ihan mahtavaa lauantai-iltaa ja tsempataan Suomi voittoon! :-)



~ Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)